Для мене сьогодні - день отримання нових знань, і не тільки на тренінгу )
Працюючи надо модулем3 знову переконалася, що саме дослідницькі проекти допомагають учням отримати глибокі знання з предметів, побачити їх практичне значення (де, коли і як їх застосувати), а значит сприяють якісному засвоєнню навчальної програми. А також допомагають навчитися учням самостійно планувати свою навчальну діяльність, розподіляти час на роботу, знаходити спільну мову з іншими учасниками проекту для досягнення результату і працювати з інформацією та інформаційними технологіями, тобто саме ті навички, що необхідні у сучасному світі.
Працюючи надо модулем3 знову переконалася, що саме дослідницькі проекти допомагають учням отримати глибокі знання з предметів, побачити їх практичне значення (де, коли і як їх застосувати), а значит сприяють якісному засвоєнню навчальної програми. А також допомагають навчитися учням самостійно планувати свою навчальну діяльність, розподіляти час на роботу, знаходити спільну мову з іншими учасниками проекту для досягнення результату і працювати з інформацією та інформаційними технологіями, тобто саме ті навички, що необхідні у сучасному світі.
Доброго дня, пані Ольго! Підтримую Вас у тому, що організація дослідницької діяльності учнів сприяє розвитку їх мислення вищих рівнів. А дослідження - невід'ємна частина проекту.
ВідповістиВидалитиАбсолютно з Вами згодна, Ольго! Робота над проектом робить навчання цікавим і формує не лише знання з предмету, а навички, які є життєво необхідними в наш час.
ВідповістиВидалитиЗгодна з Вами на 100 %! Дослідження і мислення розвиває, і вчить аналізувати побачене, і додає цікавості на уроках. У мене навіть цикл статей про дослідження є http://informaciaforall.blogspot.com/2013/12/blog-post_13.html
ВідповістиВидалитиЩасти!
Дякую, пані Ірина!
Видалити